Razem z AmmuNation, w GTA V powracają strzelnice. Można w nich wykonywać szereg wyzwań z kilku rodzajów broni, które omówię w tym artykule, dzięki czemu zyskamy zniżki na broń w sklepie.
Strzelnice są tylko dwie w Los Santos i są one oznaczone poniższym symbolem:
Los Santos Pillbox Hill
Cypress Flats
Wyzwania na strzelnicy
Pistolety:
- Pistolet
- Pistolet bojowy
- Pistolet ppanc.
- Pistolet.50
Konkurencja I - Liczne nieruchome cele. Cele schodzą po jednym trafieniu.
Konkurencja II - Liczne ruchome cele. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Jeden ruchomy cel. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja II - Liczne ruchome cele. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Jeden ruchomy cel. Cele schodzą automatycznie.
SMG:
- Kompaktowy SMG
- SMG
- Szturmowy SMG
Konkurencja I - Liczne nieruchome cele z możliwością odwracania. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja II - Jeden szereg celów ruchomych odwracających się. Cele schodzą automatycznie
Konkurencja III - Liczne ruchome cele o różnych wysokościach. Cele schodzą automatycznie
Konkurencja II - Jeden szereg celów ruchomych odwracających się. Cele schodzą automatycznie
Konkurencja III - Liczne ruchome cele o różnych wysokościach. Cele schodzą automatycznie
Karabiny szturmowe:
- Karabin szturmowy
- Karabinek
- Zaawansowany karabin
Konkurencja I - Liczne nieruchome cele. Cele schodzą po trzech trafieniach
Konkurencja II - Jeden rząd ruchomych odwracających się celów. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Ruchome cele o różnych wysokościach i prędkościach. Cele schodzą po trzech trafieniach
Konkurencja II - Jeden rząd ruchomych odwracających się celów. Cele schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Ruchome cele o różnych wysokościach i prędkościach. Cele schodzą po trzech trafieniach
Strzelby:
- Strzelba tłokowa
- Obrzyn
- Strzelba szturmowa
- Strzelba bezkolbowa
Konkurencja I - Nieruchome cele, każdy schodzi po jednym trafieniu. Traf tyle ile się da.
Konkurencja II - Ruchome i nieruchome cele. Strzelaj do bliższych celów dla uzyskania lepszego wyniku.
Konkurencja III - Ruchome cele, schodzą po jednym trafieniu. Traf kilka jednocześnie dla uzyskania lepszego wyniku
Konkurencja II - Ruchome i nieruchome cele. Strzelaj do bliższych celów dla uzyskania lepszego wyniku.
Konkurencja III - Ruchome cele, schodzą po jednym trafieniu. Traf kilka jednocześnie dla uzyskania lepszego wyniku
Lekkie karabiny maszynowe:
- Karabin maszynowy
- Boj. karabin maszynowy
Konkurencja I - Cele mogą przyjąć wiele trafień. Cel się porusza i odradza.
Konkurencja II - Szereg odległych celów, które się odwracają i schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Cele schodzą po kilku trafieniach. Ciągle pojawiają się nowe cele.
Konkurencja II - Szereg odległych celów, które się odwracają i schodzą automatycznie.
Konkurencja III - Cele schodzą po kilku trafieniach. Ciągle pojawiają się nowe cele.
Broń ciężka:
- Minigun
Konkurencja I - Jeden szereg odradzających się celów. Kolejne trafienia podnoszą mnożnik.
Konkurencja II - Cele schodzące po kilku trafieniach. Kolejne trafienia podnoszą mnożnik.
Konkurencja III - Nieograniczona liczba celów. Schodzą po kilku trafieniach. Kolejne cele podnoszą mnożnik.
Konkurencja II - Cele schodzące po kilku trafieniach. Kolejne trafienia podnoszą mnożnik.
Konkurencja III - Nieograniczona liczba celów. Schodzą po kilku trafieniach. Kolejne cele podnoszą mnożnik.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz